ARIZALI ÜRÜN BİLDİRİMİ
Ürünümü Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?
Teslimat anında ki kusurlar, teslimat anında Hisarüstü'ne bildirilmelidir.
Siparişinizi teslim alırken paketinizin hasarsız olduğundan emin olun.
Paketiniz hasarsızsa teslim formunu imzalayıp, ürününüzü teslim alabilirsiniz.
Ambalajı yırtık, yıpranmış, zarar görmüş ürünleri teslim almayın ya da mutlaka hasar tespit tutanağı tutturun. info@hisarinsaatas.com adresine e-posta
gönderiniz veya 0850 811 1453 müşteri hizmetlerimizi arayınız.
Hasar tespit tutanağı olmadan teslim aldığınız ürünler için kargo/nakliye firmaları ürünü teslim ettikten sonra sorumluluk almayacaktır.
Hisarüstü'ne mutlaka bilgi verilmelidir.
Satın almış olduğunuz ürünle alakalı teslimattan sonra problem yaşarsanız, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş formu ya da sipariş numarasıyla birlikte info@hisarinsaatas.com adresine e-posta olarak göndermeniz yeterlidir.
Garanti kapsamında gönderdiğiniz talepleriniz için satış sonrası destek talebiniz oluşturulur. Ardından uzman ekipler tarafından 30 günlük çözüm süreci başlar.
Kullanım hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.
Müşteri Hizmetleri: 0850 811 14 53
E-Posta: info@hisarinsaatas.com