ARIZALI ÜRÜN BİLDİRİMİ

v  Kargomu Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

-          Teslimat sırasında fark edilen hasar, noksan, zayiat veya sorunlar mutlaka teslim anında bir tutanak düzenlenerek mümkün olan en kısa sürede Hisarüstü İnşaat’a bildirilmelidir.

-          Kargonuzu teslim alırken paketin dış görünümünü kontrol ediniz.

-          Paket ambalajında hasar, noksan, zayiat veya sorunlar bulunmuyorsa kargonuzu teslim formunu imzalayarak teslim alabilirsiniz.

-          Ambalajı yırtılmış, ezilmiş ya da zarar görmüş ürünleri teslim almayınız veya mutlaka kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenlettiriniz. Hasar tespit tutanağı düzenlenirken fotoğraf veya video ile bu durumu kayıt altına almayı unutmayınız.

-          Hasar tespiti yapılan ürünle ilgili olarak, [email protected] adresine e-posta gönderebilir veya 0 (216) 312 65 62 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

-          Hasar tespit tutanağı olmadan teslim alınan ürünlerde, kargo/nakliye firmaları sonradan sorumluluk kabul etmemektedir.

-          Teslimat anında yaşanabilecek diğer sorunlar hakkında Hisarüstü İnşaat’a bilgi veriniz.

v  Teslimat Sonrası Ürünle İlgili Problem Yaşarsam Ne Yapmalıyım?

-          Teslimattan sonra üründe bir hasar, noksan, zayiat veya sorun fark etmeniz halinde;

-          Bu hasar, noksan, zayiat veya sorunun net bir şekilde görülebileceği bir fotoğraf çekiniz.

-          Sipariş numaranız ya da sipariş formunuz ile birlikte [email protected] adresine e-posta gönderiniz.

-          İletmiş olduğunuz talep doğrultusunda, ürününüz garanti kapsamı değerlendirilmek üzere satış sonrası destek birimimize yönlendirilir. Bu işlem sonrası, uzman ekipler tarafından en fazla 30 gün içinde çözüm sağlanacaktır.

-          Garanti kapsamı dışında kalan, teslimat anında kayıt altına alınmayan ve kullanıcı hatasından kaynaklanan hasar, noksan, zayiat veya sorunlar garanti kapsamında değerlendirilmemektedir.

 

İletişim Bilgileri
 Müşteri Hizmetleri: 0 (216) 312 65 62
 E-Posta: [email protected]