ÖDEME PLANLAMA NASIL YAPILIR?

 Web sitemizin alt yapısında siparişlerinizin ödemelerini planlayabileceğiniz bir ödeme planlama sistemi bulunmaktadır. Oluşturmuş olduğunuz siparişlerden dilediğinizi ödeme planlama sistemine aktarabilirsiniz.

 

 

“Hesabım” menüsünden, “Ödeme Planlarım” kısmına tıklayarak ödeme planı oluşturabilir ya da oluşturmuş olduğunuz ödeme planlarının detaylarını görebilirsiniz.

 

 

Yukarıda ki resimde görüldüğü gibi Ödeme Planlarım sayfası karşımıza çıktı. Sayfada yer alan “Yeni Ödeme Planı Oluştur” bölümüne tıklayarak dilediğiniz siparişlerin ödeme planlamasını yapabilirsiniz.

 

 

“Planlanacak Siparişler” sayfasında siparişleriniz ile ilgili detayları görebilirsiniz.

  • Sipariş Numarası: Oluşturmuş olduğumuz siparişe sistem tarafından otomatik verilen nümerik koddur.
  • Tutar: Siparişlerin toplam fiyatlarını gösterir. ( KDV Dahil)
  • Teklif Geçerlilik Tarihi : Siparişin içerisinde teklifli bir ürün varsa, teklifli ürünün geçerlilik tarihi bu sütunda kontrol edilir. Geçerlilik tarihi sona eren tekliflerin bulunduğu siparişin ödeme planlaması yapılamaz.
  • Durum : Siparişin sürecini gösterir.

Siparişler içerisinden hangilerinin ödemelerini yapacağımıza karar vererek seçimlerini yaptıktan sonra “Seçili Siparişler İçin Ödeme Planı Oluştur” butonuna tıklayarak ödeme planı oluşturabiliriz.

 

 

Seçili siparişler için başarılı bir şekilde ödeme planı oluşturuldu. Sistem aynı anda bir tane aktif ( onay süreçleri tamamlanmış)  ödeme planı olmasına izin verdiği için yeni bir ödeme planı daha oluşturmak istediğinizde hata verecektir.

 

 

“Ödeme Planına Git” kısmına tıklayarak ödemenizi planlamaya başlayabilirsiniz.

“Siparişleri Düzenle” kısmından ise sipariş seçimlerinizi değiştirebilirsiniz

 

 

  • Ödeme Planı detayları Bilgiler bölümünde;
    • Sipariş Tutarı: Ödeme planında seçili siparişlerin toplam tutarını gösterir
    • Sipariş Ortalama Vadesi: Ödeme planında seçili siparişlerdeki ürünlerin ortalama vadesini gösterir.
    • Plan Tutarı: Ödeme planı satırlarında planlanan tutarı gösterir
    • Plan Ortalama Vadesi: Ödeme planı satırlarında planlanan tutarı gösterir
    • Bakiye: İlgili müşterinin Hisarüstü İnşaat ERP sistemindekiBorç ya da Alacak bakiye tutarını gösterir
    • Ödenmesi Gereken Tutar: Müşterinin Sipariş tutarı ve Bakiye değerlerine göre planlaması gereken toplam tutarı gösterir.

 

 

Ödemenizi planlayarak evraklarınızı yükledikten sonra “Temsilci Kontrolüne Gönder” butonuna tıklayarak onaylaması için Bölge Temsilcinize gönderebilirsiniz.

 

 

 

 

Ödeme planının durumunu “Hesabım” menüsünün altında yer alan “Ödeme Planlarım” kısmından görebilirsiniz.

Temsilci onayında sonra muhasebenin de ödeme  kontrolü ile siparişiniz ödeme evraklarında ve planlamada bir aksilik olmaması durumunda işleme alıncaktır.

 

Copyright © 2022. Powered by Aurora Bilişim.