TEKLİF TALEBİ NASIL VERİLİR?

 

Fiyatı belirli olmayan ürünler için teklif talebinde bulunabilirsiniz. Fiyatı belirli olmayan ürünlerin yanında “Teklif Sepetine Ekle” butonu bulunmaktadır.

 

 

Bu butona tıklayarak ilgili ürünü teklif sepetine ekleyebilirsiniz.

 

 

Teklif sepetine eklemiş olduğunuz ürünün adedini , sepetin içerisine giderek güncelleyebilirsiniz.

 

 

Teklif sepetinde ürün ve genel sepet için not alanları bulunmaktadır. Bu not alanlarına teklifinizde belirtmek istediğiniz detayları yazabilirsiniz.

 

 

Teklif İste ” butonuna tıklayarak teklifinizi oluşturabilirsiniz.

 

 

 

Teklif Sepetinde Ortaya Çıkan  Kategori Uyarısı Nedir?

Teklif sepeti  belirli  bir kategorilendirme sistemine göre çalışmaktadır. Bu kategorilendirme sistemi çoğunlukla aynı ürün gruplarının bulunduğu kategorileri kapsamaktadır. Örneğin; Tuğla ürünü ile Yangın Hidroforu ürününü aynı teklif sepeti içerisine ekleyemezsiniz.

 

 

 

Yukarıda yer alan resimde de görüldüğü gibi; teklif sepetinde tuğla grubuna ait bir ürün var iken sistem yangın hidroforunun sepete eklenmesine izin vermedi.

Bu yüzden tekliflerinizi ürün grubu/kategori bazlı girmeniz gerekmektedir.

 

TEKLİF NUMARASI NEDİR?

 

Teklif istediğimiz ürünleri teklif sepetine ekledikten sonra “Teklif İste” butonuna basarak, teklif talebimizi gerçekleştirmiş oluruz. Teklif talebi sonrası sistem bize istediğimiz teklifle ile ilgili bir teklif numarası vermektedir. Bu teklif numarası ile talep ettiğimiz teklifin durumunu öğrenebiliriz.

 

 

Teklif talebini gerçekleştirdiğimiz anda e-posta adresimize ilgili teklifin detaylarını içeren bir mail gelmektedir.

 

TEKLİF TALEBİNİN İŞLEME ALINMASI ( FİYATLANDIRILMASI)

 

Talep etmiş olduğunuz teklif ilgili satış sorumlusu personel tarafından işleme alındığında sizlere teklifinizin işleme alındığına dair bilgilendirme maili gelmektedir.

 

Bu mail ile birlikte web sitesinde yer alan “Hesabım” bölümünden ilgili teklifin durumunu görebilirsiniz.

 

 

 

Tekliflerim kısmına tıkladığınızda bu zamana kadar vermiş olduğunuz tüm tekliflerin; durumunu ve detayını görmüş olacaksınız. Talep ettiğiniz teklifin durumunu “durum” kısmından görebilirsiniz.

 

 

Teklif talebinizin fiyat çalışması yapıldıktan sonra “Bekleme” statüsünde olan durum sütunu “Onaylandı” statüsüne çevrilir. Bununla birlikte teklifin toplamı ve geçerlilik tarihi de görünmektedir.

 

 

Teklifin detaylarına girmek için “Göster” butonuna tıklayarak teklifin içerisinde yer alan ürünleri görebilirsiniz. Ürünlerin yanında verilen fiyatlarda yer almaktadır.

 

Teklifte yer alan ürünleri verilen fiyatlarla satın almak istiyorsanız “İşlem” sütunun altında yer alan “Sepete Taşı” butonuna tıklayarak teklifte yer alan ürünleri alışveriş sepetine taşıyabilirsiniz.

 

Sepete taşı butonuna bastığınızda ürünler alışveriş sepetine taşınacaktır. Teklifi sepete taşımadan önce mutlaka “Göster” butonuna tıklayarak detaylarını inceleyiniz.

 

UYARI : Sepete taşınan teklifli ürünler sepetten silinemez. Sepetten silinmesini istediğiniz ürün için ilgili satış personeli ile iletişime geçiniz.

 

 

Yukarıda görüldüğü gibi ilgili ürün teklif sepetinden, alışveriş sepetine taşındı. “Alışverişi Bitir” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

TEKLİFİN İPTALİ

 

Teklif talebinizin fiyatını uygun bulmadığınız durumlarda teklifi iptal edebilirsiniz.

 

 

UYARI: İptal edilen teklifler tekrar revize edilemez. İptal edilen bir teklifte yer alan ürünler için tekrar teklif alınması gerekmektedir.

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK TARİHİNİN SONA ERMESİ

 

Teklif talebiniz fiyatlandırılırken sistem de  geçerlilik tarihi de belirtilmektedir. Belirtilen bu geçerlilik tarihi içerisinde teklifi onaylamanız beklenir. Onaylamamanız durumunda teklif zaman aşımına uğrar.

UYARI: Zaman aşımına uğrayan teklifler revize edilemez. Teklifte yer alan ürün grupları için tekrar teklif istenmesi gerekir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2022. Powered by Aurora Bilişim.